Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline vanbaarsel  
#1 Gepost : maandag 27 februari 2017 19:59:37(UTC)
vanbaarsel

Groep: Donateur, Registered
In iOS 9.3, op dit moment alleen nog beschikbaar voor beta-testers, kun je zien welke apps niet meer zullen werken in toekomstige versies. Sinds iOS 7 is het besturingssysteem 64-bits, waar sommige (oudere) apps nog niet op zijn aangepast. De verwachting is, zie ook dit artikel dat vanaf iOS 11 alleen nog 64-bits apps worden ondersteund. Dat betekent onder andere dat CCC dan niet meer zal werken op de iPhone. Is hier al iets meer over bekend?

CCC niet aangepast voor toekomstige iOS versies
Offline De broekies  
#2 Gepost : vrijdag 14 april 2017 19:55:54(UTC)
De broekies

Groep: Administrators
Vandaag heb ik zelf de 10.3 geinstalleerd en kreeg dezelfde melding. Nadat jij dit gepost had op ons forum hebben we geprobeerd contact te zoeken met de ontwikkelaar. Vandaag heb ik het nogmaals gedaan. Zodra we wat hierover horen laten we het weten (of de ontwikkelaar meldt het zelf).
Offline sunnyhighway  
#3 Gepost : vrijdag 14 april 2017 20:31:33(UTC)
sunnyhighway

Groep: Registered
De nieuwe 64 bits versie staat klaar om uitgerold te worden.

Ik wacht nog even met uitrollen totdat iOS 11 beta is uitgekomen.
Eerder is niet noodzakelijk en hierdoor kunnen de iOS gebruikers die nog oude iPhones of iPads met iOS 6 of ouder hebben nu nog CCC installeren.
Zodra de nieuwe versie van CCC is uitgerold kunnen zij CCC niet meer installeren.

De oude al geïnstalleerde versies van CCC blijven uiteraard gewoon werken op iOS 10 of ouder.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.