Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's«<345
Opties
Bekijk
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Offline Marty91  
#81 Gepost : dinsdag 30 juni 2015 08:46:25(UTC)
Marty91

Groep: Registered
Als het een oeuvre-prijs zou zijn, dan zouden wij ook op De Bosmannetjes stemmen. Ze leggen stuk voor stuk pareltjes neer. Om mooie caches te lopen gaan wij vaak naar het zuiden of oosten van het land, maar het is de moeite waard om van ver naar de kop van Noord-Holland te komen om een tocht langs alle Bosmannetjes te doen.
Volgens ons gaat het bij de parels echter om individuele caches. Daarom stemmen wij op Asterix & Obelix: Waar is Idefix?
Het is een uitdagende multi met mooie waypoints en goed doordachte, verschillende vraagstukken. Bovendien worden er bij sommige van de moeilijkere waypoints controlemogelijkheden geboden, en zijn de CO's bereikbaar als je in het veld vastloopt. Hij is intelligent en toch toegankelijk.
Wat ons betreft kan deze cache echt als ambassadeur dienen van het geocachen: gebied, CO's, verhaal, waypoints, puzzels, alles klopt.
Offline De broekies  
#82 Gepost : maandag 6 juli 2015 19:50:56(UTC)
De broekies

Groep: Administrators

Weer even een tussenstand, stemmen kan nog tot 1 augustus. Lees mijn eerste postje voor meer informatie over deze Parel van het jaar verkiezing.

Offline De broekies  
#83 Gepost : donderdag 30 juli 2015 07:26:35(UTC)
De broekies

Nog 2 dagen en dan sluit de stembus! Op zaterdag 1 augustus om 20:00 uur zal ik definitief bekend maken welke CO de Parel van het jaar 2014 heeft gewonnen! Lees mijn eerste postje van dit draadje hoe je kunt stemmen.

Offline De broekies  
#84 Gepost : zaterdag 1 augustus 2015 19:01:23(UTC)
De broekies

De Parel 2014 is bekend: Operation Nighthunder. CO's, van harte gefeliciteerd (ik zal jullie de banner mailen die jullie op de cachepagina kunnen zetten en het adres opvragen waar het kado van de geocachingshop naartoe gestuurd kan worden). De CO's hebben echter vandaag contact met ons gezocht, want het blijkt dat de cache momenteel helaas gearchiveerd is. De CO's staan in nauw contact met de reviewers om dit "probleem" zo spoedig mogelijk op te lossen. Mocht de cache gearchiveerd blijven, zal exact dezelfde cache opnieuw worden aangeboden aan de reviewers als "nieuwe" GC.  In beide gevallen zal de cache gewoon te lopen zijn na het broedseizoen

Onder de donateursstemmers is inmiddels ook een winnaar bekend (d.m.v. lootjes trekken) en dat is geworden: Powk. Van harte gefeliciteerd, jij hebt de coin gewonnen die ik in mijn eerste postje heb vermeld. Ik zal een PB sturen voor je adresgegevens. 

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 augustus 2015 19:11:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

thanks De broekies is 1x bedankt voor deze nuttige post.
team petivi et inventi op 1-8-2015(UTC)
Offline Powk  
#85 Gepost : zaterdag 1 augustus 2015 19:20:35(UTC)
Powk

Groep: Donateur, Registered
Nederland
Wat leuk dat wij deze mooie coin gewonnen hebben. Omdat de coin redelijk uniek is, zullen we hem niet op pad sturen, maar tijdens onze cachetochten meenemen in de rugzak, zodat andere cachers bij een ontmoeting met ons in het veld deze coin kunnen bewonderen en discoveren. Bedankt voor de mooie prijs en de winnaars van De Parel van het jaar 2014, Operation Nighthunder, gefeliciteerd met jullie verkiezing.
Vriendelijke groeten Akkeline en Dirk (Powk)
Offline team petivi et inventi  
#86 Gepost : zaterdag 1 augustus 2015 19:22:04(UTC)
team petivi et inventi

Geweldig nieuws!!!! Hier zijn we heel erg blij mee. Altijd mooi om als CO waardering te krijgen voor je creatie. Iedereen die op ons gestemd heeft bedankt! En uiteraard ook dank aan de Broekies die dit allemaal mogelijk maakt. We hopen jullie snel te zien in Donderen bij onze nachtcache. Vanaf 15 augustus is deze weer online.

BEDANKT team Petivi et Inventi en Dio-Khan.
Offline Dio-Khan  
#87 Gepost : zaterdag 8 augustus 2015 17:38:33(UTC)
Dio-Khan

Groep: Donateur, Registered
Het probleem is opgelost! Operation Night Thunder is uit het archief!!!!Dancing Dancing Dancing Vanaf 15 augustus kunnen de missies weer van start gaan om de Russen tegen te houden!
thanks Dio-Khan is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
De broekies op 8-8-2015(UTC), magnee-tjes op 9-8-2015(UTC)
Offline ivink  
#88 Gepost : zondag 19 maart 2017 15:36:31(UTC)
ivink

hoi hoi, zoals ik een beetje begrijp is in 2014 voor het laatst de parel van het jaar uitgereikt. Hoe komt het dat deze niet meer uitgereikt wordt?
Offline Underground  
#89 Gepost : zondag 19 maart 2017 18:41:16(UTC)
Underground

Nederland
Eerst geschreven door: ivink Ga naar gequote bericht
hoi hoi, zoals ik een beetje begrijp is in 2014 voor het laatst de parel van het jaar uitgereikt. Hoe komt het dat deze niet meer uitgereikt wordt?

We hebben nu 3 keer 'parel van het jaar' gedaan en elke keer met dezelfde methode, namelijk dat mensen zelf konden stemmen op 1 van de parels van het betreffende jaar.
Er is altijd wel commentaar geweest op de stemming, maar bij de laatste 'parel van het jaar' stemming waren er naast het commentaar ook maar weinig stemmen. Naar ons gevoel leefde het niet. Het negatieve commentaar overstemde het aantal stemmen op de parels zou je kunnen zeggen. Daarom hebben we besloten om geen 'parel van het jaar' stemming meer te houden.
De 'Parel van de maand' gaat nu juist om positiviteit, om aan te tonen dat er fantastische geocaches online komen, dat cache-eigenaren er iets moois van maken.
Rss Feed  Atom Feed
Gebruikers aanwezig in dit topic
5 Pagina's«<345
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.